پخش کلی خاویار طلایی صنعتی

خاویار تخم ماهیان خاویاری می باشد که بسیار گران قیمت و کمیاب است ،چرا که سرشار از املاح معدنی و پروتئین و بسیاری خواص دیگر برای تقویت بدن و درمان بیماری ها است.خاویار با توجه به نوع ماهی خاویار در رنگ های سیاه ،طلایی ،سرخ و قهوه ای در بازار عرضه می شود.پخش کلی خاویار طلایی صنعتی در مجموعه مهر خاویار با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت اینترنتی در سراسر کشور خدمت مشتریان محترم ارائه می گردد.

پخش کلی خاویار طلایی صنعتی

ویژگی های قابل توجه خاویار صنعتی فشرده

ویژگی های قابل توجه خاویار صنعتی فشرده از ویژگی های قابل توجه خاویار صنعتی فشرده ،به کیفیت آن اشاره نمود ،چرا که تهیه خاویار به روش صنعتی موجب افزایش تولید خاویار می شود ،چرا که در زمان تولید خاویار تعدادی از تخم ها شکسته شده و با انجام عمل پرس از هدر رفت آن ها جلوگیری می شود و سپس با استفاده از دستگاه های صنعتی خاویار بدست آمده از ماهی را فشرده و بسته بندی می کنند و به این ترتیب جهت عرضه عمده خاویار ،استفاده از روش صنعتی فشرده بسیار مناسب می باشد.

همچنین در طی انجام فشرده سازی ،خواص و املاح معدنی خاویار حفظ می شود.امروزه اکثر بازار ها خاویار را جهت عرضه در بازار ها و همچنین صادرات به خارج از کشور به صورت خاویار صنعتی فشرده آماده و تهیه می نمایند.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار در این جا مختصری درباره فرآیند تولید خاویار شرح می دهیم:تولید خاویار در کشورمان از جمله مشاغل بسیار پر هزینه می باشد که علاوه بر آن احتیاج به دانش و تخصص بالا در این زمینه نیز دارد.اکثر خاویار جهان در دریای خزر تهیه و تولید می شود ،اما با این حال با ساخت استخرهای بزرگ می توان به پرورش ماهیان خاویاری پرداخت.ماهیان خاویار از دسته مقاوم ماهی ها هستند که به سرعت با هر آب و هوایی سازگار می شوند و به ندرت دچار بیماری می شوند.اما شایع ترین بیماری در میان این ماهی ها بیماری های واگیردار از جمله انگلی و قارچی است که باید به موقع تشخیص داده شود تا از سرایت به ماهی های دیگر جلوگیری شود.

اما با این حال باید دمای آب استخر را در درجه مناسب و یکسان قرار داد تا مشکلی برای ماهی ها به وجود نیاورد.در تغذیه ماهیان خاویاری نیز باید دقت کرد که دارای ویتامین و املاح معدنی به میزان کافی وجود داشته باشد،چرا که تغذیه مناسب ،در کیفیت خاویار تولید شده از این ماهی ها بسیار موثر است.

به طور کلی پرورش خاویار اگر با علم و دانش و همچنین امکانات مناسب صورت بگیرد می تواند در کار آفرینی و تولید هر چه بیشتر خاویار و صادرات آن موثر باشد و موجب پیشرفت کشورمان گردد.

مجموعه مهر خاویار نیز با بهره گیری از بهترین امکانات و ماهیان خاویاری و استفاده از افراد متخصص ،بهترین و با کیفیت ترین خاویار طلایی را تولید نموده و در بازار عرضه می نماید.

خرید بدون واسطه خاویار طلایی صنعتی

خرید بدون واسطه خاویار طلایی صنعتی در مجموعه مهر خاویار تولید خاویار طلایی با استفاده از روش صنعتی با حفظ خاصیت و املاح معدنی موجود در خاویار در محیط کاملا استاندارد از نظر بهداشتی صورت می گیرد و مشتریان عزیز می توانند خرید خاویار طلایی را بدون واسطه و دلالان از این مجموعه تهیه نمایند.پخش مستقیم خاویار صنعتی از این مجموعه باعث کاهش قیمت فروش آن نسبت به قیمت سایر بازار های مشابه شده است.

خاویار با توجه به این که بسیار ارزشمند و گران قیمت است در بازار نوع تقلبی آن نیز عرضه می شود ،جهت خرید خاویار اصل بهتر است از مراکز معتبر و شناخته شده ان را تهیه نماییم.بنابراین مشتریان گرامی که تمایل به خرید خاویار طلایی دارند که به صورت صنعتی فشرده و بسته بندی شده است ،به ساین مهر خاویار مراجعه نمایند و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در مورد موجودی و قیمت ،اقدام به ثبت سفارش نمایند تا در اسرع وقت سفارشات خود را دریافت کنند.

این مجموعه علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور ،در صادرات خاویار صنعتی به خارج از کشور نیز فعالیت گسترده و با سابقه ای نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما