پخش کننده خاویار بلوگا ایرانی

خاویار بلوگا ایرانی در دریای خزر پرورش می‌یابد. این خاویار جزو بزرگترین نوع ماهی خاویار محسوب می شود و دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و در گروه خوش طعم ترین نوع خاویار های جهان به شمار می آید. این خاویار دارای رنگ خاکستری روشن است. پخش کنندگان خاویار بلوگا ایرانی این محصول را در بسته بندی های بسیار مناسب و شکیل به کل دنیا صادر می کنند.

پخش کننده خاویار بلوگا ایرانی

نکاتی در خصوص خاویار بلوگا دریایی

نکاتی در خصوص خاویار بلوگا دریایی خاویار بلوگا دارای درجه بندی های متفاوتی می باشد و به طور کلی به شکل درجه یک و درجه دو در سطح بازار قابل عرضه هستند. اصولاً خاویار های درجه یک به شکل دانه های درشت که هیچگونه شکستگی و پوسته هایی در قسمت بیرونی آن ها وجود ندارد یافت می ‌شوند و قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع درجه یک دارد و در کشور ما هم به ندرت یافت می شود.

نام دیگر خاویار رویال امپریال می ‌باشد. این خاویار از فیل ماهی که جزو بزرگترین ماهی های خاویاری دریای خزر محسوب می شود، گرفته می شود. فیل ماهی وزن بسیار بالایی تا حدود یک تن دارد. قابل ذکر است که خاویار این ماهی جزو یکی از بهترین نوع انواع خاویار در جهان می باشد که طرفداران زیادی دارد. اگر خاویار فیل ماهی بیشتر از سه میلیمتر باشد به آن رویال یا امپریال گفته می‌شود و چنانچه کمتر از ۳ میلیمتر باشد به آن بلوگا می‌ گویند. خاویار رویال دارای ظاهری بسیار زیبا و طعمی دل انگیز می باشد و در گروه خاویار های صادراتی ایران محسوب می شود.

ویژگی های مهم خاویار بلوگا طلایی

ویژگی های مهم خاویار بلوگا طلایی خاویار بلوگا ایرانی جزو کمیاب ترین خاویار های تولید شده در تمام جهان است که به دلیل داشتن ویژگی‌ ها و مشخصات منحصر به فرد از دیگر نمونه ها کاملاً متفاوت است. خاویار های بلوگا از فیل ماهی به دست می آیند که این ماهی ها در گروه تاس ماهیان قرار می‌ گیرند و جزو بزرگترین ماهی های دریای خزر به حساب می آیند. فیل ماهی های دریای خزر۸۰ سال عمر دارند و طول آنها بین پنج تا پنج و نیم متر و وزن آنها به پنج تن می‌ رسد. از مهمترین ویژگی ها و مشخصات بارز خاویار بلوگا رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایز دانه خاویار های بلوگا رویال بسیار بزرگتر از دیگر دانه‌ های خاویار است. خاویار های بلوگا دارای طیف های رنگی مختلف خاکستری هستند. عطر و طعم این محصول بی نظیر است. دانه های خاویار بلوگا بسیار شفاف می باشند. خاویار های بلوگا جزو لوکس ترین و نایاب ترین خاویار ها در کل جهان به حساب می‌ آیند. این محصولات از قیمت فروش بالاتری نسبت به دیگر نمونه ها برخوردار هستند.

موارد گفته شده جزو ویژگی‌ های بارز انواع ماهیان خاویار بلوگا رویال است که آنها را به عنوان بهترین محصول در بین مصرف کنندگان معرفی می دارد.

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا

مختصری درباره فرآیند تولید خاویار بلوگا توزیع خاویار بلوگا دریایی توسط تولید کننده های این محصول با روش‌ های مختلف انجام می‌ پذیرد و این محصولات معمولاً در بسته‌بندی‌ های ۵۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی و غیر معرفی می گردند تا تمامی خانواده‌ های ایرانی توانایی خرید این محصول را با توان های مالی متفاوت داشته باشند.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم خاویار های بلوگا رویال جزو بهترین خاویار های تولید شده در سطح جهان هستند که از قیمت فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند و بیشتر خانواده‌ های ایرانی توانایی خرید این محصولات را از نظر اقتصادی ندارد. به همین دلیل توزیع کننده این نوع محصولات بسته بندی های کوچک تر از آنها را ارائه می دهند تا این شرایط برای تمامی متقاضیان ایجاد گردد.

توزیع کننده خاویار بلوگا ایرانی این محصولات را در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی برای ارائه به بازار های صادراتی معرفی می نمایند تا از این طریق خریداران در آن بازار ها با اطمینان کامل تری این محصولات را خریداری نمایند. تولید خاویار بلوگا در دریای خزر انجام می شود.

محبوب ترین خاویار بلوگا ها در بازار های فروش این محصول، تولید شده توسط برند های مختلفی هستند. برای خرید این خاویار بلوگا ها از برند های معتبر، باید نیاز خود و قیمت مد نظر خود را مشخص کرد و سپس به دنبال بهترین خاویار بلوگا در این رنج قیمت گشت. پر فروش ترین خاویار بلوگا ها در سال های اخیر خاویار بلوگا هایی بوده اند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا و خدمات فروش خوب، قیمت مناسبی نیز دارند و در فروشگاه های مختلف خاویار بلوگا عرضه می شوند.

فروشگاه های مختلف با ارائه ی تخفیف های گوناگون برای فروش خاویار بلوگا رویال، سعی در جلب نظر خریداران خاویار بلوگا به برند های مد نظر خود دارند و با فروش خاویار بلوگا در قیمت های کم و مناسب، اقدام به افزایش فروش خود در بازار های حضوری و آنلاین خاویار بلوگا دارند. با این کار به معروفیت برند خود کمک می کنند و نام برند خود را به عنوان بهترین برند خاویار بلوگا، به گوش خریداران می رسانند.

قیمت کلی خاویار بلوگا ایرانی

قیمت کلی خاویار بلوگا ایرانی همانطور که می ‌دانید خاویار بلوگا طلایی جز مواد غذایی بسیار با ارزش و مغذی می باشد که غالباً دارای قیمت بسیار بالایی است و همه قشر جامعه امکان خرید این محصول را ندارند. ارزش غذایی خاویار برای همه افراد دنیا شناخته شده است. همچنین مصرف این غذا هیچ محدودیت سنی ندارد. قابل ذکر است که در کشور ما تنوع خاویار بسیار زیاد است و همچنین بیشترین خاویار های موجود در کشور ما از دریاچه خزر تولید می گردند. جهت خرید خاویار بلوگا ایرانی می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و این محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید و از خواص آن بهره مند گردید.

با توجه به وجود نوسانات قیمت انواع خاویار در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی برای این محصول تعیین کنیم، ولی جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید. قیمت خاویار بلوگا به نوع و کیفیت آن بستگی دارد.

عرضه کنندگان مستقیم و عمده فروشان خاویار بلوگا که تامین کنندگان اصلی نیاز های بازار هستند، سعی دارند تا با توجه به عرضه خاویار بلوگا و تولید محصول مد نظر مشتریان با قیمت مناسب و به صورت عمده و جزیی در اختیار آن ها قرار دهند.

به همین خاطر اکثر مشتریان تمایل زیادی به خرید عمده دارند تا بتوانند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند. فروشگاه های اینترنتی نیز با ارائه ی تخفیف های زیاد برای خرید جزیی، سعی در جلب رضایت خریدارانی دارند که نیاز به خرید عمده ی خاویار بلوگا ندارند و به تعداد کم از خاویار بلوگا نیازمندند.اویار بلوگا به دلیل اینکه توسط تولیدی های زیادی در مدل های مختلف و با استفاده از متریال مختلف تولید می شود، دارای قیمت های مختلفی است و هر خریدار با هر بودجه ای می تواند اقدام به خرید خاویار بلوگا مطلوب خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما