پخش کننده خاویار سوروگا اصل

خاویار یکی از گرانترین و اشرافی ترین وعده های غذایی است. ماهیان خاویاری ۲۰۰ میلیون سال قدمت دارند و به عنوان فسیل زنده محسوب میشوند. ارزش صادرات هر کیلو خاویار برابر با ۳۲ بشکه نفت خام است. این صادرات خاویار سود بسیار بالایی داشته و وجود خواص فراوان از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد جامعه برخوردار است است خرید خاویار اصل یکی از دغدغه های مشتریان عزیز می باشد. از این رو این مجموعه در تلاش است با بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از محیطی استاندارد و مناسب به تولید انواع خاویار به ویژه خاویار سوروگا اصل بپردازد. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن برای شما مشتریان عزیز می باشد.

پخش کننده خاویار سوروگا اصل

خصوصیات مهم خاویار سوروگا پرورشی

خصوصیات مهم خاویار سوروگا پرورشی

خاویار تخم ماهیان خاویاری و از گرانترین غذاهای جهان است. دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند. از این رو صادرات خاویار از ایران می تواند درآمد و ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشد. ماهی ازون برون یا سورگا، فیل‌ماهی، تاس‌ماهی روسی یا چالباش، تاس‌ماهی ایرانی یا قره‌برون و ماهی شیپ گونه‌های اصلی ماهیان خاویاری دریای خزر هستند.

خاویار سوروگا یا خاویار استخراج شده از خاویار اوزون برون از جمله خاویار های تولید شده در دنیا می باشد از نظر اندازه کوچک ترین نوع خاویار به حساب می آید. خاویار یکی از مرغوبترین نوع خاویار در دنیا به حساب می‌آید.

ازخصوصیات مهم خاویار سوروگا پرورشی عبارت است از:

  • دانه‌های این نوع خاویار دارای اندازه بسیار کوچک می باشد.
  • طیف رنگی این خاویار متنوع بوده که در این نوع رنگ طلایی زیبایی می باشد.
  • خاویار طلایی این محصول از آلبینو بلوگاس در دریای خزر برداشت می شود. علاوه بر این، سن این ماهی ها بیش از 100 سال است. این محصول با قیمت هر کیلوگرم 200000 یورو به فروش می رسد.
  • این نوع خاویار از بافت نرمی برخوردار بوده و طعم بسیار دلنشینی دارد.

3 نکته مهم در مورد خاویار سوروگا طلایی

3 نکته مهم در مورد خاویار سوروگا طلایی به طور کلی از سه نکته مهم در جهت نگهداری خاویار سوروگا طلایی عبارت است از:

  1. بهترین راه نگهداری خاویار نگهداری محصول در یخچال و در دمای ۳- تا ۳+ درجه سانتی گراد است.
  2. برای جلوگیری از خراب شدن آن باید حتماً ظرف حاوی خاویار را در جای بسیار خنک و در دمای یخچال نگهداری کنید.
  3. هرچه دمای نگهداری از خاویار پایین‌تر باشد کیفیت خاویار بالاتر شده و خواص آن حفظ می‌شود.

از خواص مصرف خاویار سوروگا طلایی عبارت است از:

  • برخورداری از چربی های مفید و جلوگیری از گرفتگی رگ ها و بیماری های قلبی
  • سرشار از آهن و پیشگیری کننده از ایجاد کم خونی در بدن
  • تقویت کننده سیستم جنسی بدن
  • پیشگیری از پوکی استخوان و بروز مشکلات مفصلی در بدن

بازار فروش خاویار سوروگا اصل

بازار فروش خاویار سوروگا اصل

این مجموعه در تلاش است با استفاده از پرسنل مجرب و بهره گرفتن از دانش روز دنیا و همچنین استفاده از مواد مرغوب به تولید و پرورش خاویار سوروگا اصل بپردازد خاویار پرورش یافته در این مجموعه که در محیطی کاملا استاندارد و با تغذیه کاملاً مناسب تحت مراقبتهای کاملاً بهداشتی پرورش پیدا کرده و هدف اصلی این مجموعه تامین نیازهای بازار داخلی و خارجی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

این مجموعه فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع خاویار آغاز نموده است و ارائه خدمات به مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار این مجموعه می باشد بر این اساس تمام تلاش های پرسنل مجموعه برای ارائه محصولی مرغوب جهت رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز می باشد.

این مجموعه با ایجاد سایت اینترنتی جهت رونمایی از محصولات تولید شده در مجموعه و فروش انواع خاویار به ویژه فروش خاویار سوروگا، همچنین ایجاد محیطی مناسب و راحت جهت حذف هزینه های واسطه فروش برای خرید مرقوم به صرفه برای مشتریان عزیز اقدام نموده است. لذا جهت اطلاع از کاتالوگ انواع محصولات سفارش خاویار سوروگا طلایی با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما