کارخانه تولید خاویار پاستوریزه

در حال حاضر کارخانه تولید خاویار پاستوریزه، با پیشرف علم و فناوری های روز دنیا و نیز استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن و نیز بهره مندی از تجربیات متخصصین و نیروی انسانی ماهر و آگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته در زمینه تولید این محصول غذایی با ارزش با تنوع رنگ و طعم های خاص با کیفیت بالا از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار باشد و نیز آن را به صورت کنسرو شده در بسته بندی های متنوع با درج نشان سیب سبز سلامت با قیمت مناسب به بازارهای جهانی عرضه نماید که عرضه به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان است.

کارخانه تولید خاویار پاستوریزه

مشخصات خاویار کنسروی اصل

مشخصات خاویار کنسروی اصل

امروزه خاویار در کشور با تنوع کیفیت همراه است که در انواع گوناگون با طعم های متفاوت در بازار به فروش می رسند که به صورت بسته های چند گرمی در وزن های مختلف و نیز به صورت کنسرو شده در اختیار مشتریان خاص خود قرار داده می شود که از خواص و فواید زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

همان طور که گفته شد از مشخصات خاویار کنسروی اصل، می توان به بسته بندی های متنوع آن به درج نشان مهر استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشت، پروانه تولید و سری ساخت و همچنین ارگانیک، طعم و مزه خاص، رنگ طبیعی و کیفیت بالای آن اشاره کرد که به مشتریان و خریداران اطمینان از سالم بودن محصول را نشان داده و مشتریان می توانند با خیالی آسوده و راحت آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری و مورد مصرف قرار دهند که از ارزش غذایی و درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

بررسی بازار داخلی خاویار پاستوریزه

بررسی بازار داخلی خاویار پاستوریزه

در حال حاضر بازار داخلی خاویار پاستوریزه، بسیار گرم و پررونق است که امروزه با توجه به خواص و فواید زیادی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

در بررسی های بعمل آمده محققان به این نتیجه رسیده اند که به دلیل کیفیت بالا و نیز تولیدات انبوه انواع خاویار پاستوریزه توانسته نیاز اکثر بازارهای داخلی را فراهم آورد که مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی به صورت بسته بندی های چند گرمی به روش کاملا پاستوریزه و کنسرو شده دارای نشان سیب سبز سلامت جهانی در اختیار مشتریان خاص خود قرار داده میشود.

شایان ذکر است خاویار شرکتی همان طور که از نامش پیداست توسط شرکت های تولیدی معتبر دارای مجوزهای رسمی و زیر نظر سازمان های مختلف فعالیت داشته و توانسته اند در این راستا کمک بزرگی در ارائه خدمات به مشتریان خود نمایند.

4

    • سلام حامد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  1. سلام خسته نباشید ، خدا قوت..ببخشید من نمیدانم این ماهی ( خاویار) به قول شما می شه تولید می شه ، مگر ماهی نیست از دریا میارن میفروشند، بس چطور تولید می شه؟

  2. خاویار قرمز حاوی مقادیر بالایی از پروتئین های قابل هضم ، اسیدهای چرب امگا ۳ ،

    ویتامین های A، B، D،E و همچنین حاوی مواد معدنی مانند فسفر ، کلسیم و آهن می باشد.

    استفاده از تخم ماهی قزل آلا موجب کاهش بیماری های قلبی وعروقی، تنظیم فشار خون،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما