خرید کلی خاویار آسترا دریایی

در حال حاضر خرید کلی خاویار آسترا دریایی، از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور امکان پذیر است که یکی از بهترین، آسان ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین راه دسترسی به محصول، خرید به روش ارتباط مستقیم با سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری می باشد که دارای مزایای خاص خود بوده و باعث شده محصول بدون هیچ گونه هزینه جانبی، صرفه جویی در وقت و انرژی در اختیار مشتری قرار داده شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

خرید کلی خاویار آسترا دریایی

شاخصه های بارز خاویار آسترا

شاخصه های بارز خاویار آسترا

خاویار آسترا، از مرغوب ترین انواع خاویار صادراتی کشور محسوب می شود که از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب و نیز دارای طعم و مزه فوق العاده عالی می باشد که بر گرفته از تخم تاس ماهی بوده که به صورت بسته بندی با نشان استاندارد جهانی به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در اختیار مشتریان قرار داده می شود که از قیمت مناسبی برخوردار است.

باید خاطر نشان کرد که از شاخصه های بارز خاویار آسترا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. دارای رنگ مشکی تا زیتونی روشن است.
  2. کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی است.
  3. خاویار آسترا دارای طعم و مزه عالی می باشد.
  4. از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار می باشد.
  5. از ارزش صادراتی و اقتصادی بالایی در نوع خود برخوردار است.
  6. دارای ارزش غذایی و درمانی زیادی برای سلامت بدن می باشد.
  7. خاویار آسترا اغلب به دو روش دریایی و پرورشی در بازار عرضه می شود.
  8. به دلیل رنگ روشن و درخشانی که دارد به خاویار آسترا طلایی معروف است.
  9. بسته بندی های آن دارای درج نشان تاریخ تولید و انقضاء و پروانه تولیدی است.
  10. به دلیل کیفیت بالا از میزان تقاضای مشتریان زیادی از آن سوی مرزها برخوردار می باشد.
  11. صادرات این نوع خاویار به دو کشور افغانستان و هند از روند افزایشی خوبی برخوردار بوده که در امر تولید بیشتر و نیز رشد و توسعه اقتصاد کشور از اهمیت گسترده ای برخوردار می باشد.

مزیت های غذایی خاویار آسترا طلایی

مزیت های غذایی خاویار آسترا طلایی

خاویار آسترا طلایی، از جمله انواع خاویارهای دریایی مرغوب است که اغلب در دریای خزر از تاس ماهی گرفته می شود که از ارزش غذایی و خاصیت بالایی در نوع خود برخوردار می باشد که افراد می توانند به عنوان میان وعده در صبحانه از آن میل کنند.

لازم به ذکر است از ویژگی ها و مزیت های خاویار آسترا طلایی، می توان به خواص منحصر به فرد و نیز خواص آنتی اکسیدانی و سرشار بودن از انواع ویتامین ها، چربی ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، آهن، فسفر، فیبر و غیره اشاره نمود که علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی زیادی در نوع خود برخوردار است که مشتریان زیادی دارد.

همچنین این محصول غذایی و دریایی با ارزش با توجه به خواص بی نظیری که دارد می تواند به درمان انواع بیماری ها مانند: تقویت سیستم ایمنی بدن، سیستم عصبی بدن، ناراحتی های قلبی عروقی، فشار خون، ناراحتی های گوارشی، یبوست، ناراحتی های پوستی و عفونی و دیگر درمان ها کمک زیادی نماید که امروزه مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

مراکز پخش خاویار آسترا دریایی

مراکز پخش خاویار آسترا دریایی

امروزه مراکز پخش خاویار آسترا، به صورت عمده و مستقیم از طریق نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور توانسته اند این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در انواع برندها و بسته بندی های متنوع دارای نشان سیب سلامت جهانی به مشتریان خود ارائه دهند که از اهمیت و ارزش غذایی و درمانی زیادی برای بدن آن ها برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که مراکز عمده فروش در سراسر کشور از طریق شرکت های تولیدی معتبر دارای مجوزهای لازم بهداشتی و نیز زیر نظر سازمان غذا و دارو انتخاب می شوند که با فعالیت های گسترده خود توانسته اند علاوه بر جذب مشتری در ارائه خدمات به آن ها، از میزان تولیدات بیشتر و میزان سود و منفعت زیادی برخوردار باشند که دارای مشتریان زیادی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما