قیمت انواع خاویار خلیج فارس

قیمت انواع خاویار خلیج فارس را اصولاً بر اساس نوع ماهی، چگونگی بسته بندی، روند فرآوری و همینطور میزان خرید مشتریان تعیین می‌ نمایند، در این حوزه شرکت های تجاری که فروش خاویار را در بازارهای جهانی انجام می دهند و یا هم در داخل اقدام به عرضه آنان می کنند می توانند عمده و با نرخ های بسیار مناسب تری خاویار دریایی درجه یک را به دست آورند که البته در بسته هایی با وزن های گوناگون آماده شده اند.

قیمت انواع خاویار خلیج فارس

ویژگی های غذایی مهم خاویار آسترا

ویژگی های غذایی مهم خاویار آسترا انواع متفاوتی از خاویار وجود دارد که یکی از مشهورترین ها خاویار آسترا نام دارد، آن را البته به سه گونه دسته بندی می کنند که می توان به شیپ، قره برون و چالباش اشاره کرد، در همین حال از طعم خیلی خوبی برخوردار است که همین مسئله باعث محبوبیت دو چندان آن گردیده و با اقبال عمومی مواجه شده، اما ویژگی های غذایی مهم آن چیست؟

باید گفت که در این نوع ماده خوراکی به وفور آنتی اکسیدان، پروتئین، چربی های سالم مثل امگا 3 وجود دارد، همینطور دارای انواع ویتامین های می باشد و املاح معدنی گوناگونی را در خود جای داده است، همه این موارد سبب می گردد تا مصرف آن برای سلامتی بدن مفید بوده که می توان اینطور از فواید آن سخن گفت:

  • یک آنتی بیوتیک طبیعی به شمار می رود، به طوری که خوردن آن سبب بالا رفتن نیروی سیستم ایمنی شده و به این ترتیب از رشد میکروب و ویروس های جلوگیری می کند.
  • برای دستگاه گوارش مفید است و بیماری هایی همچون انسداد روده، سنگ صفرا، نارسایی های کبدی، یبوست و غیره را درمان می کند.
  • از آن برای سلامتی قلب نیز استفاده می نمایند، چون چربی های سالمی داشته و غلظت اسیدهای چرب آن بالا است.
  • ماده غذایی خیلی خوبی برای تقویت استخوان ها بوده و مصرف آن برای کودکان به شدت توصیه می شود.
  • افرادی که از کمبود خون رنج می برند، می توانند با خوردن خاویار این عارضه را برطرف کنند.

نکات مهم در انتخاب خاویار دریایی

نکات مهم در انتخاب خاویار دریایی خاویار دریایی یکی مهمترین‌ غذاها به شمار می رود؛ ولی نکته مهم در این بوده که چگونه باید نوع مرغوب را انتخاب کرد؟ متاسفانه در بازار انواع تقلبی هم وجود دارد که آنان با اندکی دقت بیشتر قابلیت شناسایی دارند، اما با در نظر گرفتن برخی از موارد می توان که خیلی راحت نوع درجه یک را به دست آورد.

برای نمونه خوب است تا به بسته بندی محصول توجه کنید، شرکت های معتبر با آرم استاندارد، تاریخ مصرف، کد دامپزشکی و میزان دقیق وزن محصول آن را ارائه می دهند، در کنار این می شود از روی رنگ هم آنان را تشخیص داد، مثلاً آنها رنگ مشکی تیره و براقی ندارند، بلکه اندکی متمایل به خاکستری و کدر هستند.

از نظر شکل کروی مانند بوده و هنگام مصرف حالت چسبندگی را مشاهده نمی ‌کنیم، نمونه های تقلبی گرد، صاف و لزج اند، برخی از آنها را با پارافین که ماده ای طبیعی نیست درست می کنند، پس نیاز می باشد تا برای انتخاب بهترین ها این نکات را مورد توجه قرار دهید، البته نوعیت آن بستگی به ذائقه شما دارد.

فروش مستقیم خاویار خلیج فارس

فروش مستقیم خاویار خلیج فارس خاویار خلیج فارس را می توان از برترین‌ مرکز فروش به طور مستقیم تهیه کرد، این کار سبب کاهش قیمت ها می شود و از طرفی نوع با کیفیت را عرضه کننده برای مشتریان در نظر می‌ گیرد، گفتنی است که مشتریان عمده نیز راحت تر‌ قادر هستند تا درخواست خود را به ثبت رسانند و انواع گوناگون چنین ماده مقوی را به دست آورند.

امروزه بیشتر تجاری که کارشان صادرات است به همین شیوه محصول را می خرند، از جانب دیگر شاهد توزیع آنلاین خاویار نیز هستیم، برای نمونه همین سایت خاویار را در انواع مختلف به سراسر کشور توزیع می کند، شما می توانید خیلی راحت با بخش فروش تماس برقرار کرده و درخواست خرید خود را به ثبت رسانید.

2

    • برای اطلاع از قیمت خرید لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما