پخش کننده خاویار صد گرمی

در کشور ما دو نوع خاویار وجود دارد به نام خاویار دریایی و خاویار پرورشی؛ که در این میان نوع خاویار بلوگا یکی از صادراتی ترین و مرغوب ترین نوع خاویار در کشور است و از فیل ماهی خاویاری به دست می آید، خاویار صد گرمی نمونه حجمی مشخص و مناسبی است که پخش کننده خاویار 100 گرمی آن را به سراسر کشور و مراکز و شعب معتبر آن توزیع می کند تا به دست مصرف کننده برسد.

پخش کننده خاویار صد گرمی

اطلاعات مختصری در مورد خاویار دریایی

اطلاعات مختصری در مورد خاویار دریایی به تخم درون ماهی های خاویاری خاویار می گویند که ما در بازار فروش شاهد آن هستیم، این ماهیان به دو روش پرورشی و دریایی عرضه و تولید می شوند و انواع متنوعی به نام های سالمون و ازون برون و فیل ماهی و شیپ برون دارند.

فروشندگان باید اطلاعات کافی از هر نوع خاویار و مزیت های پخت و مصرف آنها داشته باشند تا بتوانند مشتری را در خرید یاری کنند تا با توجه به بودجه ی مشتری بهترین برند و باکیفیت ترین نوع خریداری شود, به طور معمول در خاویار بسته بندی شده که به دست ما می رسد این محصول با نمک فرآوری می شود ولی میزان نمک آن استاندارد و بدون ضرر و ملایم است.

با وجود نمک ملایمی که در خاویار وجود دارد ماندگاری و دوام آن بالاتر می رود و طعم آن نیز بهتر می شود و سبب لذت بیشتر در مصرف و خوش خوراک تر شدن آن می شود، خاویار ها تنوع رنگی جذابی دارند و از سیاه و سبز و سفید تا قرمز و طلایی قرمز را در بازار فروش از این محصول می بینیم، از نظر اندازه نیز از سایز بزرگ تخم خاویار بلوگا تا سیاه کوچک خاویار سلوگای خاکستری وجود دارند.

اندازه تخم خاویار در ارزش غذایی آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه اندازه تخم بزرگتر شود مغذی تر و ارزش غذایی آن بالاتر می رود، سفت بودن و محکم بودن تخم خاویار پرطرفدار تر و پرفروش تر از دانه های نرم تر است، از تخمهای خاویار ضعیف و شکسته و آسیب دیده تر برای خاویار فشرده استفاده می شود، عطر و طعم خاویار سبب فروش بیشتر آن می شود.

مزیت های خاص خاویار سالمون

مزیت های خاص خاویار سالمون گوشت خاویار سالمون بسیار خوش طعم و لذیذ و خوش پخت و نوع باکیفیتی است، خاویار های کل دنیا به سه نام کلی خاویار سرخ و سیاه و طلایی شناخته شده اند، از نظر قیمتی قیمت خاویار قزل آلا و یا خاویار سالمون و دیگر انواعا دارای نرخ ثابتی ندارند و شما می توانید از طریق سایت های فروش معتبر نرخ ها را قبل خرید بررسی کنید، در دریای خزر حدود 5 نمونه خاویار اصل به دست می آید.

خاویار های سالمون به دلیل برداشت آسان تر و راحت تر و قیمت مناسب تری که به نسبت خاویار های سیاه دارد عرضه و فروش و نرخ قیمتی بهتری دارد ولی از نظر کیفی و خواص قاعدتا خاویار سیاه پر خاصیت تر و بسیار گرانتر است و به آن مروارید سیاه نیز می گویند، گوشت سالمون خوشمزه و باکیفیت و خوش طبخ است و تخم این خاویار قرمز رنگ است و در دسته خاویار قرمز رنگ می باشد.

سالمون خاویاری قرمز رنگ با قیمتی ارزان می باشد و دلیل فروش بیشتر آن نسبت به خاویار سیاه گرانتر همین امر است که راحت تر در دسترس قرار می گیرد، از انواع خاویار در ایران باید به بلوگا و سوروگا و آسترا و بری و طلایی و فشرده که به این نام ها در بازار به فروش می رسند نام برد، خاویار سالمون خاویاری است که در صادرات نیز پر سود و پررونق است و به دست افراد ساکن خارج از کشور هم می رسد.

صادرات کلی خاویار صد گرمی

صادرات کلی خاویار صد گرمی خاویار های ایران در نوع خود بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و به کشورهای دیگر صادر می شوند، در دریای خزر بیشترین درصد خاویار تامین می شود که بزرگترین آن فیل ماهی و کوچکترین آن ازون برون است؛ از نظر طعمی خاویار ها طعم های متنوعی نظیر طعم مدیترانه ای و شور و خامه ای و کره ای دارند، صادرات خاویار صد گرمی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در بسته بندی های شیک صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما